Kaks esimest küsimust pressikonverentsil

Kahjuks pole veel palju informatsiooni pressikonverentsil toimunu kohta, ent kaks esimest küsimust on siiski avaldatud. Tõlkisin Taylori sõnavõtud ka eesti keelde.

Esimene küsimus: Kuidas teile meeldis Brasiilias filmida? Mis tundeid see tekitab, et teid armastatakse üle kogu maailma?

Taylor Lautner:  Ma armastan Brasiiliat, ent ma ei viibinud seal. Kui võttetiim tuli seal tagasi, siis nad näitasid mulle pilti ühest inimesest, kes oli kaadrites taustaks ja see mees oli täpselt minu moodi. Kui nad näitasid seda mulle, siis… see oli kõige veidram asi. Ta oleks pidanud rohkem tahapoole jätma, et teda väga märgata poleks.
Kristen: Ta nägi välja täpselt nii nagu “Päikesevarjutuse” postril.

Küsimus: Kas “Koidukuma” filmid ongi kogu saaga lõpp? Või tuleb veel midagi?
Rob: Sõltub Stephenie’st.
Taylor: Ma nõustun.
Bill: “Koidukumaga” saab lõpu ainult Bella ja Edwardi lugu. Just teises osas on nii palju uusi tegelasi, võib-olla, Stephenie tahab neid kunagi veel tutvustada.
Taylor: Tundub nii nagu sul oleks salajasi teadmisi!

Lisa kommentaar

