Taylor Lautner: ‹‹Me saame džempreid, T-särke, DVDsid…››

Taylor Lautner on saanud metsikutes kogustes erinevaid pakke ja kingitusi.
19-aastane Hollywoodi täht räägib, et ta on ennast juba valmis pannud selleks kingitusteuputuseks, mis seisab ilmselt ees, kui esilinastub film “Koidukuma.”
“Me saame tõesti väga palju asju “Videviku” fännidelt,” nendib Taylor.
“Me saame T-särke, džempreid, DVDsid, mida fännid on ise kokkupannud ja monteerinud ja mõned neist on lihtsalt võrratud. Veel oleme saanud näiteks scrapbook‘e, no absoluutselt kõike.”
Lautner tunnistas hiljuti, et peale “Koidukuma” filmimise lõpetamist oli tal “kummaline” tunne.
“Kõik ongi tehtud,” ütles Taylor. “See on väga kummaline tunne. Jah, me oleme ju neid filmi filminud viimased kolm või neli aastat. Ilmelik on mõelda, et ma ei tulegi enam võtteplatisile tagasi; ma ei saagi enam olla Jacob Black… Aga teisest küljest me saame neid filmi promoda lausa kaks aastat.
“Isegi mina olin peale võtteid nördinud, aga kõige suurema üllatuse pakkus Kristen. Jah, ta on väga armas inimene. Ma arvasin seda juba algusest peale. Lõpus asi kiskus väga emotsionaalseks… me oleme ju omavahel kõik head sõbrad.”

Lisa kommentaar

