Parima suudluse auhinna võitsid…

Kristen Stewart ja Robert Pattinson! Kas seekord toimus lava peal suudlus või mitte? Vaadake videost järgi, ent võib väikese vihjena öelda, et Robertil oli kavas palju parem plaan…

Vaata videot SIIT››

Pilt:

2 Responses to Parima suudluse auhinna võitsid…

  1. Dessa says:

    Kui Robert sinna Taylori juurdel läks siis ma vaatasin alguses,et ta päriselt suudleb teda 😀 . Aga tglt õnneks ei Xd . Aga ma sain ikka tõsised naerukad 😛

  2. dobrev1 says:

    kui ma esimest korda nägin siis ma vaatasin ilma hääleta ehk ma mõtlesin, et ta kutsub ta lihtsalt nagu lavala, aga kui ma nägin mida nad niiöelda tegid, pidin naerukrabid saama 😀

Lisa kommentaar

