Fännid kohtusid Tayloriga.

Taylor Lautnerit nähti märstikuus Vancouveris.

Fänn räägib nii –

Taylor oli koos Lilyga ja nad nägid välja nagu oleksid nad paar. Taylor hoidis  koguaeg oma kätt ümber Lily. Mu sõber rääkis Taylorga, mul oli selline tunne, et ma kohe minestan. Taylor ja mu sõbranna rääkisid omavahel nii:

Sõber – umm… Taylor?

Taylor – *vaatab*

Sõber – kas me saaksime pilti teha?

Taylor – jah, kindlasti!

Mina – *täiesti šhokis, ei saanud midagi aru mis toimub*

Taylor – *paneb käe ümber minu*

Mina – *suren*

*pilt*

Taylor – head õhtut teile.

Sõbrad – aitäh!

Õnnelikud tüdrukud😉

Lisa kommentaar

