Esimene sünnipäev:)

Kallid Taylor Lautneri ja Videviku fännid!

Rõõm teatada, et täna, täpselt aasta tagasi, ehk kuupäev oli siis 18. juuli 2009, alustas leht oma tegevust!

Niisiis olen lehe kallal tööd teinud täpselt aasta, aeg ajalt siit ja sealt kõpitsenud, et seda paremaks muuta. Loodan, et olete praeguse tulemusega rahul, kuigi arenguruumi on veel palju.

Tahaks väga tänada Teid kõiki, kes on mulle abistavat informatsiooni saatnud, kirjutanud kommentaare, lugenud uudiseid, vastanud küsitlustele ja öelnud mulle oma arvamust lehest – need kõik on mulle väga olulised olnud! Aitäh teile.

Loodan, et aastapärast saame tähistada juba teist sünnipäeva, kuid sündmustest pole mõtet ette tormata

Kuuma ja kaunist Suve Teile,

Taylor Lautner Eesti.

9 Responses to Esimene sünnipäev:)

  1. Hannah ütleb:

    Palju õnne lehele! 😀

  2. tiimJ ütleb:

    Palju õnne ka minu poolt😉 ja pikka iga🙂

  3. Kaisake ütleb:

    õnnnnnneeee😀

  4. gertuu ütleb:

    Soovin palju palju õnne ja loodan ka et teine aasta tuleb ikka:)

  5. vampiir ütleb:

    Ohoh😀 Olen suht algusest peale lehe tegemistel silmapeal hoidnud, kuid ma poleks elusees arvanud et juba on aasta😀 aga lahe🙂
    Palju õnne😉

  6. Birks ütleb:

    südamlikud õnnitlused ( L) !

  7. Leena ütleb:

    ilusat sünnat😛

  8. tlsite ütleb:

    Aitäh kõigile😉

  9. You really make it seem so easy with your presentation but I find this
    topic to be actually something that I think I would never understand.
    It seems too complicated and extremely broad for me.
    I am looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!

Lisa kommentaar

