Maria Bellol pole õrna aimugi, kes on Taylor Lautner.

“Milline Taylor?” Just selline oli Maria Bello esimene küsimus, kui ta sai teada, et tema kaasnäitleja “Abduction”-is on Taylor Lautner.

Maria räägib Crushable-le nii: “Las ma olen teiega täiesti aus: kui ma kuulsin esimest korda, et töötan koos selle nooruki Taylor Lautneriga, siis mul oli jah reakstoon, et “kellega?” Ja kui ma sellest oma vennatütrele rääkisin, siis ta kukkus põlvili ja hakkas nutma. Ta küsis, et kas ma teen nalja? Ja ma vastasin, et “millest sa räägid? Kes on see nooruk?””

Maria hakkab filmima “Abductini” täna (14. juulil), koos Taylor Lautneri, Alfred Molina ja Sigourney Weaveriga. Põnevusfilm jõuab kinodesse järgmisel aastal. Lautner mängib seal poissi, kes näeb oma lapsepõlve fotot kadunudinimeste koduleheküljel ja sealt saabki kogu lugu alguse.

“Ma mängin tema ema. Ma pole Taylorit kunagi kohanud, kuid ma olen temaga kohtumisest põnevil,” räägib Maria Crushable-le.

Loe kogu artiklit Crushable.com-ist.

Lisa kommentaar

