Austraalia fänn räägib oma kohtumisest Taylori, Kristeni ja Dakotaga.

Ühel üliõnnelikul Austraalia fännil oli väga palju õnne ja vedamist, kuna oma puhukuse ajal USAs sai ta kohtuda nii Taylor Lautneri, Kristen Stewarti kui ka Dakota Fanninguga. Tüdruk ise nimetab ennast McVampy-ks. Ta kirjutas EclipseMoviele oma loo, kuidas tal õnnestus nendega kohtuda. Enamus juttu on Kristen Stewartist, kuid ühes lõigus räägib ta ka Taylor Lautnerist. Lugu ise oli selline:

Just jõudsin tagasi oma elu parimalt puhkuselt. Ma käisin koos oma emaga (kes on ka Videviku fänn) New Yorkis, Los Angeleses ja San Fransiscos. Me oleme Austraaliast pärit. Me mõtlesime minna just nendesse kohtadesse, kus Videviku saaga tegelased võiksid kohal olla. Näiteks läksime New Yorki nädal enne “Päikesevarjutuse” esilinastust ja Los Angelesse nädal peale esilinastust.

Mul vedas, sest ma sain kohtuda Kristen Stewari ja Taylor Lautneriga David Lettermeni saate tõttu, mis toimus 28. juunil. Ma proovisin saatesse saada pileteid, kuid kahjuks ma ei saanud. Ma ootasin neid väljas alates kella kümnest. Ilm oli väga päikseline ja kuum. Kristen tuli alles kell 15:30 ja Taylor 17:30.

Loe edasi peale pausi ja vaata ka pilte!

Õnneks ma siiski sain Kristeniga rääkida (ta on mu suurim iidol) ja ma sain ka koos temaga pilti teha ja autogrammi sain ka. Ta on nii heasüdamlik ja ma ei saaks olla millegi muu üle nii rõõmus, kui et ma kohtusin temaga. Kristeni kohta on räägitud nii palju jamasid, kuid ta on KÕIGE PAREM inimene oma fännide vastu ja imelik olekski temalt rohkem paluda. Ma tegin ka väikese sildi, kus oli kirjas: “Kristen! Ma tulin Austraaliast siia, et sind näha”. Kristen luges seda ja oli väga tänulik ja õnnelik. Ta koguaeg muud kui vabandas fännide ees, et ta ei saa jääda kauemaks autogramme andma, kuna peab minema New Yorki “Päikesevarjutuse” esilinastusele. TA OLI NII KENA!

Peale Kristeni intervjuud (väga kohutav intervjuu oli see – kuid see polnud Kristeni süü) David Lettermeni shows, näidati teleris ka kohal olnud fänne ja ma sain ka Ameerika telesaatesse! Mu pere ja sõbrad Austraalias nägid mind sama õhtul televisioonis – nad kõik arvasid, et ma olen hulluks läinud!

Siis, kaks tundi hiljem, tuli Taylor Lautner (ta tuli fännide juurde ENNE showd, mitte nagu Kristen, kes külastas fänne PEALE intervjuu andmist). Ta oli ka väga lahe. Ta tegi väga paljude fännidega koos pilte (mitte nagu Kristen, kuna tal oli väga kiire ja seetõttu ei saanud kõigiga pilti thea). Taylor koguaeg naeratas ja tema nahk on veatu.

See oli mu elu parim päev.

Hiljem kohtusin ka Landmarki kinos Dakota Fanninguga. Kuna temaga kohtumist polnud varem planeeritud, siis oli kohal ka vaid väike rahva hulk. Ta oli väga vaba ja väga meeldiv.



Allikas: Eclipse Movie

Lisa kommentaar

