Mida võib näha “Päikesevarjutuses”?

Ühes välismaa “Päikesevarjutuse” portaalis kirjutas üks fänn oma siira ja pika arvamuse sellest, mida tema arvas “Päikesevarjutuse” filmist. Otsustasin Teie jaoks, lugejad, selle nii hästi kui võimalik eesti keelde tõlkida.

SISALDAB SPOILEREID ehk kui Sa ei taha teada, mis filmis olla võib, siis ära loe seda teksti palun!😉

Eile õhtul (14. juunil), said mõned fännilehed võimaluse külastada privaatset “Päikesevarjutuse” filmi linastust. Ma olin üks nendest, kellel see võimalus oli ja ma arvan, et see film on eelmistest kahest kõige parem. Ei olnud imalaid tsitaate, oli palju suudlusi, kõige kuumem Edward ja mõned väga liigutavad perekonnastseenid. See film läks nii ruttu, et polnud võimalik, et oleks mõte filmist eemale läinud. Ma tundisin, et ma olin emotsionaalselt “Päikesevarjutusega” paremini ühendatud, kui “Noorkuuga”. Ma naersin, poetasin pisaraid, läksin närvi ja muretsesin. Sellepärast mina hindaksingi seda filmi viie tähekesega.

LOE EDASI PEALE PAUSI!

Kohe alguses haarab”Päikesevarjutus” su endasse. Ei ole mingit igavat kaameraliikumist üle puude tüütu muusika saatel, vaid kohe algab vihmasadu ja action. Niisiis väga võimas algus filmil.

Esimest korda Videviku saaga ajaloos tundub välu ehtne. See ei tundu seekord selline, nagu keegi oleks kasvatanud oma koduhoovi kunsttaimi. “Päiksevarjutuses” oli parim välu, mis siiamaani olnud on. Samuti Bella ja Edwardi keemia võttis lausa hingetuks.

Charliel ja Bellal on “Päikesevarjutuses” paar vestlusteemat. Mõlemad on väga head, kuid seksi – jutt oli parim!!! Me kõik naersime. Väga meeldejääv ja armas.

Samuti on filmis ka see koht, kus Bella sõidab koos Jacobi mootorrattaga Edwardi juurest ära. See on Videviku hullude seas tekitanud palju kõneainet. Enamus fänne arvab, et Bella ei teeks nii (vähemalt raamatus).

Jasperi ja Rosalie elud inimestena oli võrratud. Kui ma saaksin võimaluse seal midagi muuta, siis ma teeksin need pikemaks, sest nad olid nii ägedad. Üks sõna Rosalie kohta – pruut!

Telgistseen oli pikk… väga pikk. See ületas kõik mu ootused! Pole sõnu kirjeldamaks, kui hea see tegelikult oli.

HUNDUD OLID ÕIGES SUURUSES! “Noorkuus” olid nad liiga väiksed. Seekord on nad palju suuremad ja ka palju tõelisemad. Ma ei ole küll huntide fänn, kuid Bella ja Jacobi (kui Jacob oli hundi kehas) koosolemine tundus nii reaalne.

Jacobi fännidele – esimene suudlus oli lühike, kuid teine oli VÄGA pikk. Edwardi fännid hakkavad seda vihkama! HAHA.

Parim stseen filmis minujaoks oli abieluettepanek. Ma tean, et te kõik tahate küsida, kuid kuum see ikkagi oli? Mmm, seda on raske kirjeldada, kui kuum, sest see oli niiiii kuum, et ma oleks paaegu minestanud. 100 korda parem kui piltidel, kuigi ka need olid head.

Kristen Stewarti etteaste oli selge ja enesekindel. Ei olnud enam kogelemisi ja ka silmade pilgutamist. Bellale paneks hindeks see kord lausa A+ (Eestis võiks see olla väga tugev 5).

Robert Pattinsoni meik oli seekord veatu. Ta ei tundunud seekord plikalik pealepandud huulepulga tõttu. Parim Edward Cullen siiamaani. Mul oli tõesti tunne filmi vaadates, et Edward võitleb elu eest Victoria vastu.

Taylor Lautneri näitlejmine võlus mind totaalselt. Ta oli väga veenev nii vihasena, kui ka vabandavana. Mul vajus suu ammuli mõningate stseenide pärast, kus ta koos Bellaga oli.

Parim urin – Emmett Cullen Pauli vastu. Te vaid oodake seda!

Minu ainsad negatiivsed kommentaarid:

1. Alice ei “röövinudki” Bellat. Kuid siiski sujus kõik hästi.

2. Bryce on küll hea näitlejanna, kuid ma ei kartnud teda. Tema juuksed, riided, hääl ja meik tundusid nii täiuslikud ja tavalised. Ma oleksin tahtnud teda rohkem näha urisemas, hambaid näitamas jms.

3. Bella parukas oli paaris stseenis kahtlane, kuid enamusajast ma ei märganudki seda.

3 Responses to Mida võib näha “Päikesevarjutuses”?

  1. LadyGaga ütleb:

    Tahaks näha juba😉

  2. Piret ütleb:

    Ohhh, on mida oodata😀

  3. justin bieber ütleb:

    ooo I think so cool!!!

Lisa kommentaar

