Taylor Lautner oli telgistseeni ajal alasti?

ENTERTAINMENT WEEKLY: Üks stseen, mida fännid väga ootavad on telgistseen, mis leiab aset keset lumetormi. Jacob soojendab Bellat, kuna Edward on jääkülm ja ta ei suuda seda ise teha.

LAUTNER: Telgistseen on arvatavasti üks mu enda lemmikuid, kuna see on esimene kord kui Edward ja Jacob suudavad üksteisega suhelda ja üksteisest arusaada.

Kui palju kordi oli vaja seda stseeni filmida?

LAUTNER: Kaks päeva kulus ametlikult filmisele ja siis tereve täispikk päev mõningate kohtade uuesti filmimiseks.

Miks tehti mõningaid kohti uuesti?

PATTINSON: [režissöör] soovis, et see oleks erootilisem. Ausalt ka.

STEWART: See on tõde. Raamatus on see steen kujutatud tõsise seksuaalse-pingega. Kui ma [Bella] magan, siis Jacob vaatab üle mu õrna keha ja ta on paljas selles k***dima magamiskotis, sest nii hakkab rutem soe, ning Jacob ja Edward võtavad üksteisega mõõtu.

Taylor, sul ja Robertil olid mõned päris tõsised kokkupõrked selles filmis.

LAUTNER: Mõned stseenid filmis olid päris rasked mulle. Ma arvan, et me keerasime kihva päris mitmeid võtteid Bella maja ees ja telgis. Ma ei tea, mul oli lihtsalt talle raske tõsiselt otsavaadata…

STEWART: Haha! “Mul oli lihtsalt talle raske tõsiselt otsavaadata”!

LAUTNER: [Naerab] Ma ei jõudnud lõpetada. Tema ja mina olime üksteisele nii lähedal – sõnaotseses mõttes, vaid mõne sentimeetri kaugusel – ja me karjusime üksteise peale.

STEWART: Nagu suudlus…

LAUTNER: Mõningatel hetkedel tundus jah nii.

PATTINSON: Iga kord, kui me pidime üksteist ähvardama – sul [Taylor Lautneril] polnud üldse särki seljas ja telgis ma sõna otseses mõttes krabasin sul rinnast. Siis oli nii raske õiget emotsiooni säilitada ja hetkes püsida. Ma ei saa ausaltöeldes üle sellest, et sõna mõte (inglise k – thought) kõlab nagu peer (inglise k – fart).

STEWART: See ei kõla nii.

PATTINSON: Kõlab küll.

STEWART: Võibolla sellepärast, et sa oled inglane.

PATTINSON: Avalause selles stseenis oli “Kas sa suudaksid vähemalt oma peerud endale hoida?!” Ma ei suuda sellest üle saada.

Arvan, et K. Stewart mõtles “alasti” sellesmõttes, et Tayloril polnud särki seljas, mitte, et ta oleks üleni paljas olnud😀

3 Responses to Taylor Lautner oli telgistseeni ajal alasti?

  1. Laura ütleb:

    😀 ootan seda stseeni juba huviga😉

  2. Katss ütleb:

    Ootan ka seda stseeni:D Robil on vist kuulmisega väga valesti mdiagi, et ta nii kuulis, sest need sõnad ple ju üldse sarnased😀
    ja ma arvan ka ,et Kristen mõtles et Tayloril pole särki seljas.😀 väga kahtlane oleks,kui ta oleks üleni paljas vms😀

  3. Kerliii ütleb:

    PATTINSON: Avalause selles stseenis oli “Kas sa suudaksid vähemalt oma peerud endale hoida?!” Ma ei suuda sellest üle saada.
    Ei mis selle üle ma irnusin küll tükk aega😀
    Ei mis ma ootan filmi juba täiega ! Ja ma usun ka et Taylor seal nüüd päris paljas ka ei olnud😀
    Seda ka et nad võiksid teha kaks erinevat versiooni , ühe kus bella valib edwardi ja teise kus ta valib jacobi . :D:D

Lisa kommentaar

