Esimene armastus…

Ajakiri Seventeen uuris Taylor Lautnerilt tema esimese armastuse kohta. Taylor vastas nii:

See oli mingil ajal põhikoolis. Ma ei mäleta, mis aastal, kuid see oli kindlasti põhikoolis. Ma arvan, et see oli lihtsalt ühe tavalise tüdrukuga. No ma mõtlen, et see ei olnud, nii, et ma läksin ta juurde ja ütlesin “Sa oled tavaline tüdruk ja ma suudlen sind,” kuid jah, üks tüdruk koolis, ja meil oli mingi värk põhikoolis.

Originaal artikkel SIIN.

Allikas: Seventeen

Lisa kommentaar

