Kristen Stewart räägib Taylorist ja treilerist.

Kindlasti enamik teist on juba vaadanud Päikesevarjutuse esimest (loodetavasti ei jää see esimeseks ja viimaseks!) treilerit. Cinematical.com tegi intervjuu Dakota Fanningu ja Kristen Stewartiga ja uuris kas ka nemad on seda näinud. Kristen räägib veidi ka Taylorist!

Kui ma küsisin nende mõlema käest kas nad on treilerit vaadanud, siis Stewart ja Fanning vaatasid üks teisele otsa, et teineteise reaktsiooni tabada. “Kas sa vaatasid seda?” küsis Stewart Fanningu käest.

“Ei vaadanud,” vastas Fanning. “Mina vaatasin seda,” räägib Stewart entusiastlikult. Kui ma palusin tal seda kirjaldada vastas ta, “See sai päris ruttu otsa, on nii? See on umbes nagu mõned pildid oleks lihtsalt kokku pandud. Aga see tundub hea – tundub hea! Ma arvan, et Taylor Lautner on eriti hea. Et nagu, ta tundub väga tugev ja ma armastan ta häält seal,” rääkis ta. “Ta on väga hea.”

Meile meeldib ka Taylor.🙂

Pilt on pärit The Runawaysi esitluselt…


3 Responses to Kristen Stewart räägib Taylorist ja treilerist.

  1. zerohero ütleb:

    nõustun kstewiga🙂

  2. Kadi ütleb:

    Teemast mööda aga ma armastan Stewarti kleiti😀

Lisa kommentaar

