“Noorkuu” promokaardid.

Ma ei oska öelda paljud teist on näinud Noorkuu promokaarte, kuid mina isiklikult olin neist ainult kuulnud, näinud ainult mõnda üksikut. Täna aga leidsin neid väga palju ja otsustasin neid ka teiega jagada, kuigi on väga võimalik, et teie olete neid juba näinud. Aga ega mälu värskendamine ka halba ei tee. Nautige! 😉

2 Responses to “Noorkuu” promokaardid.

  1. Karmen. says:

    ma pole näinud ja need on niiiiniiii ilusad ! annaks palju, et saada kasvõi ühte neist endale 🙂

  2. Birgit says:

    Mul vajus sõna otsesesmõttes suu lahti:D Täiega lahedad, mõnda olen näinud, kõiki küll mitte. kvalitete on veitsu paha, aga muidu on hääd;)

Lisa kommentaar

