Vapustavad joonistused.

Deviantartis ringi tuulates leidsin muu põneva kraami hulgas ka Taylori Lautnerist ja Jacob Blackist tehtud joonistusi, mis on ausaltöeldes jalust rabavad! Mõned minu enda lemmikud on kohe teie ees…

rgvArtist.deviantart.com

Jacob ja Nessie. Nikitajuice.deviantart.com

Naomeart.deviantart.com

Yuffieproductions.deviantart.com

5 Responses to Vapustavad joonistused.

  1. gertuu ütleb:

    Osssa! See teine pilt😐 sõnatuks võtab!

  2. Veronika ütleb:

    Olen kunstiga tegelenud umbes 8 aastat ning olen proovinud ka Taylorit joonistada, kuna ta on üks mu lemmikutest (Videviku saagas vähemalt). Aga ei oska lihtsalt! Ma ei tea milles probleem: kas piltides, mille järgi olen proovinud teha või asi on temas😀 alati on mul kõik joonistused välja tulnud aga Teda ma ei oska joonistada. Jube vihaseks ajab eriti kui neid teiste pilte vaadata, mis siin näidatud on😀 Neid vaadates tundub küll, et jube lihtne jne aga tegelikult pole. Mulle meeldib kolmas pilt – see tabab vist kõige paremini Taylori loomust.

    • Madli ütleb:

      ma arvasin et ma olen ainukene !😀 mul täpseltt sama luguu ,kuigi mul KÕIK joonistused küll välja ei tule ja seega pole ma ka üllatunud

  3. Karin ütleb:

    vääga ilusad t6esti.

  4. Rellu (101% TEAM JACOB) ütleb:

    Vägevad!!!

Lisa kommentaar

