Taylor Lautner: “Mind kiusati koolis.”

Kroonikal on väike artikkel Taylor Lautnerist, kus räägitakse, et Taylor oli kooliajal kiusamise-objektiks.

Videviku-saagas libahunti kehastaval Taylor Lautneril on palju fänne. Koolis polnud ta aga pooltki nii populaarne poiss.

”Ma polnud kunagi väga enesekindel,” räägib 17-aastane Lautner. “Kuna ma olin näitleja, siis kiusati mind koolis. See ei olnud füüsiline, kuid teised tegid nalja selle üle, mida ma teen. Ma sisendasin endale, et ma ei tohi seda südamesse võtta. Ja ma jätkan selle tegemist,” räägib Lautner ajakirjale Rolling Stone.

Ja kasu sellest sisendamisest teadagi oli, sest Lautneri karjäär on teinud hüppelise arengu. “Keegi meist ei teadnud, kui suur “Videviku” film tulla võib. “Mitte keegi. Me tegime seda lihtsalt raamatu fännidele. Inimesed ütlesid meile, et: “Sellest tuleb hea film!” Ja meie mõtlesime, et okei, mida iganes. Küll näeme. Aga kui film välja tuli, mõtlesin, et oh sa poiss, millesse ma end seganud olen?!”

 

One Response to Taylor Lautner: “Mind kiusati koolis.”

  1. Elis ütleb:

    😦 raske uskuda😦 poor him.

Lisa kommentaar

