Noorkuu uudiseid Eestis.

Noorkuu_Filmi_RaamatSeoses “Noorkuuga” on Eestis tulnud müügile nüüd ka kaks uut toodet, tegelikult te teadsite neid kindlasti ka varem, aga nüüd on nad ka lõpuks müügile jõudnud! Nimelt …

  • New Mooni movie companion’i raamat.
    See on saadaval nüüd juba näiteks Apollo raamatupoodides. Hind on umbes 260 .- Sisaldab väga paljusid, kõrgkvaliteediga pilte “Noorkuu” filmi võtetelt, pilte filmist, kommentaare. Palju huvitavat materjali. Raamat on inglise keelne.
    Kui Apollost ei leia, võid tellida endale ka selle Krisostomusest-st [klikka siia].
  • New Mooni soundtracki plaat.
    Sisaldab Noorkuu Soundtracki 15 lugu. Plaat samuti saadaval Apollos, või laseringi kodulehel (hind 249.-).

Päris hea nädal “Noorkuu” fännidele, või mis?

Kui juba uute toodete lisamiseks läks, siis  mainin ära, et  detsembri teise nädala alguse poole peaks esialgsete andmete järgi ilmuma ka Videviku saaga neljas – viimane – raamat “Koidukuma” (Breaking Dawn) eesti keelsena! [Vaata ka Pegasuse kodulehelt.]

7 Responses to Noorkuu uudiseid Eestis.

  1. Liis-Marii ütleb:

    ega te ei oska öelda palju see BD eesti keelsena maksab ? aitäh !🙂

  2. Leenu ütleb:

    Ma nii tahaks seda raamatut saada,aga kuna masu aeg,siis rahadega kitsas kogun praegu koidukuma jaoks ja kino pilet on ka vaja ära osta soundtracki ei osta .. hetkel veel mittte vähemalt , sest seda saab ka arvutist niisama kuulata !

  3. BellaJaEdward ütleb:

    Movie Companioni raamat on endal ka olemas – raiskasin oma koidukumas rahafondi ära😀 Koidukuma jaoks peab nüüd hakkama uuesti koguma aga ehk saab kokku õigeks ajaks.🙂

    • Triiinu ütleb:

      mul ka “Koidukuma” raha otsas ..😀 Kui ma empsile ütlesin et “koidukuma” tuleb siis ta ütles et mis ma ikka ostan sellest et inglise keelset olen juba vähemalt 3 korda lugenud ma ütlesn et raudselt tahan ja ta ütles et ostaks oma raha eest aga mul pohh😀 ma ikka raudselt tahan – kõige parem kogu saagast (Jake on kõige parem just seaaal)

  4. FÄNN "# ütleb:

    mh? ma ei teadnudki sellest raamatust midagi :S aga ostan raudselt! plaati ei tea veel kas ostan v ei .

  5. jaana ütleb:

    Mulle b väga meeldib see film .

Lisa kommentaar

