Ajakirjas L’Uomo Vogue (eesti k.)!

Taylor_Luomo_VogueHiljuti lisasin pildid Taylorist Itaalia ajakiras L’Uomo Vogue, kes veel neid pilte näinud pole, klikkige siia. Nüüd sain aga Itaalia keelse artikli ka, ning otsustasin selle eesti keelde tõlikida. Tõsi, see oli päris raske ja võttis mul enamuse aja ära tänasest päevast, kuid usun, et see oli vaeva väärt. Kindlasti on mingeid kirjavigu sees, ja sõnastus mõnes kohas natukene kehva võitu, kuid üldiselt peaksite põhimõttele küll pihta saama!😉 Kui on midagi arusaamatut, siis võite kommentaarides küsida.

………………………………………………………………………………………………

Taylor Lautner, kes sai selle aasta 11. veebruaril 17. aastaseks, armastab näitlejaks olemist ja ta alustas näitlemisega peale algkooli. Tal on nooruki mustad, sassis juuksed, kõrged põsesarnad ning tal on erinevat verd, näiteks aborigeenide verd alustades Ottowast ja Potawatomist ja samuti ka Mitchigani oma. Tema jaoks on tähtis ära märkida, et tema isa poolt on tal ka Saksa – Ungari verd.

Ennem kui Taylorist sai iidol paljudele tüdrukutele ümber maailma, pürgis ta järk – järgult Hollywoodis edasi, alustades hommikuhelveste reklaamidega, ning väikeste rollidega televisiooni saadetes (näiteks: The Bernie Mac Show, My Wife & Kids), mis meelitasid teda stuudiotesse.

Taylor seletab: ,,Ma olen alati armastanud sporti. Kui ma olin laps, siis ma mängisin kõike – korvpalli, jalgpalli, tegelesin karateega ning võimlemisega. Kui ma suuremaks sain ma mõistsin, et kui ma tahan olla edukas oma elus, siis ma pean keskenduma kahele või kolmele alale. Kui ma jätkasin karateega tegelemist, sain ma omale 11. aastaselt mustavöö ja samuti võitsin ka juunioride maailmameistrivõistlused, kui ma olin 12. aastane. Jalgpall on mu lemmik spordiala, aga samuti ka tanstimine, hip-hop ja breiktants. Kui ma olin LA Hip Kids’is liige, siis esinesin erinevates linnades ja erinevatel lavadel. Nii sain ka oma esimesest lavahirmust publiku ees üle.’’

Taylori karatee õpetaja oli veendunud, et Taylor läheb oma esimesele prooviesinemisele nagu täiskasvanu. Ta jätkab: ,,Alguses ma arvasin, et see ei ole minu jaoks ja ma olin liiga keskendunud oma spordi karjäärile. Kui ma aga olin Los Angeleses koos oma treeneriga, et treenida turniirideks, siis ma otsustasin siiski proovida. See prooviesinemine läks mul edukalt, sest nad valisid mind koheselt reklaami jaoks välja. See oli armastus esimesest silma pilgust, ja ma armusin ära võtteplatsi atmosfääri, kõik need aspektid filmimise juures ja kõik need professionaalsed inimsed. Kui ma koju tagasi läksin, mu perekond ergutas mind jätkama. Kuid nad kuulasid ka minu arvamuse ära ja me kolisimegi lõplikult L.A-sse et jätkata selle seiklusega.

Tema esimene filmiroll oli Disney filmis ,,The Adventures of Sharkboy and Lavagirl’’, režissöör oli Robert Rodrigues, kes sel ajal oli ka ,,Sin City’’ režissöör. Taylor seletab: ,,13. aastaselt mulle meeldis Robert eriti ,,Spy Kids’i’’ režissööri ja autorina, ja ma kuulsin, et talle meeldib lastega koos töödata. Veel oli ta totaalne vidomängude sõltlane, ta oli dünaamiline, pulbitses ideedest ja energiast. Film põhines tema enda pojal Racel, kellega ma kohtasin proovi esinemisel. Ma tahan tänada Rodriguezt, sest ta andis mulle võimaluse jätkata mu õpinguid, eriti karatee omi, magustoiduna nende treening aastate eest, sain ma viimaks kõigi ees esineda.’’

Siis sai ta osa ’’Cheaper By the Dozen’is’’ koos  Steve Martiniga. Martin on Taylori lemmik komöödia näitleja. Ta räägib: ,,Ta on mulle alati meeldinud, kuid kui ma temaga kohtusin, ma sain aru, et ta on professionaal, tõeliseks inspiratsiooniks nendele –  eriti ka mulle – kes hakkavad sellel alal tööle. Ma arvan, et tõeline näitleja olla tähendab, et sa õpid tundma erinevaid eluteid, saamist kellekski teiseks kas või kuu ajaga, avastama oma kujutlus võime ja õppima asju, mida koolis ei õpita.’’

Pärast väikest pausi, helistas Taylor oma agendile. See oli ”kõne, mis võib elu igaveseks muuta.” Taylor meenutab: ,,Kõigest mõned päevad ennem minu 16. sünnipäeva oli mul prooviesinemine ‘Videviku’ jaoks,  režissöör oliCatherine Hardwicke, imetlesin teda ‘Lords of Dogtown’ist’. Ma ei teadnud raamatust (Videvik) midagi, kuid kui me esimest korda kohtusime, ma lootsin, et saan osa, kuna ma väga tahtsin koos temaga töödata. Siis helistasid nad mulle tagasi, et testida, kuidas me Kristen Stewartiga läbi saame ja kuidas me sobime koos ekraanile ja tegime kuidagi proovi ära. Õnneks kaks nädalat hiljem helistasid mulle ja valisid minu. Peale osa saamist ma hakkasin selle (Videvik ja selle saagade kohta) kohta informatsiooni otsima, lugesin erinevaid raamatuid ja ma sain paugupealt aru, kuhu ma ennast sisse mässinud olin, ma kunagi ei mõelnud, et võiksin nii suure edu saavutada ja fännide toetuse saada. Ma isegi kohtusin naisega, kes tahtis mu autogrammi oma aluspesule, ma mõtlen, et igaüks meist oli üllatunud.’’

Edu oli küll suur, kuid Taylor riskis oma osast ilma jäämisega ,,Videviku’’ saaga teises osas ,,Noorkuus” (Režissöör Chris Weitz, film jõuab kinodesse 20. november, 2009!*), kuna Jacob Blacki tegelaskuju tähtsus on väga suur. Taylor seletab: ,,Peale esimese filmi filmimist, ja peale raamatute lugemist, ma mõistsin, et kui ma tahan oma rolli ka edas pidi mängida, ma pean oma söömis harjumusi muutma, oma kaalu suurendama ja muskleid juurde saama. Ma töötasin iga nädal viis päeva raskustega, võimlemisega enam ei tegelenud, kuna sellega on võimatu kaalu juurde saada. Mu treener pani mu isegi Michael Phelps’i dieedile, mille kohaselt peab iga kahe tunni tagant sööma! Niimoodi oli väga raske saada tugevamaks, kuna selle tõttu pidi väga palju sööma. Kuid lõpuks tänu trennile ja söömisele, ma sain hakkama sellega. Ja ma pidin kogu oma garderoobi välja vahetama, isegi mu lemmik jakid.’’

Kui sa Googeldad Taylori nimega, siis sa leiad tuhandeid linke, blogisid, ja veebilehti, mis kõik räägivad temast. Taylor pajatab veel: ,,Mulle meeldib hästi riietuda, eriti kui mu riietus on veel ka mugav. Mulle meeldivad nahkjakid. Ma sain hiljuti omale load, ma sõidan BMWga ja ma eelistan mängida jalgpalli oma sõpradega, isegi siis kui nad naeravad mu üle, et ma olen särgiga, ja veeta tunde Facebookis lobisedes. Veel mõni kirg? Ma armastan liha, mitte ainult ekraanil. Ma armastan praade!’’

Ta on Michigani Wolverines’i toetaja. Ta tunnistab, et tal on Jessica Albaga suhe olnud, armastab ,,Bourne Identity” trioloogiat ja ta töötaks hea meelega koos Matt Damoniga, Denzel Washingtoniga ja Ridley Scottiga. Tema kaks lemmik filmi on ,,Braveheart’’ ja ,,Iron Man’’. Taylor räägib veel: ,,Ma olen u2 fänn, ma lähen nende kontserdile sellel sügisel, Vancouveris, kui toimub ”Päikesevarjutuse” filmimine. Kuid kui ma peaks tantsima, siis ma eelistaksin tanstida Blacki Eyed Peasi muusika saatel. Ja kui te tahate, et ma ütleks, siis ma võin öelda, et mul on tohutult kahju, et ma pole veel Itaaliasse saanud tulla. Ma muideks küsisin Stephanie Meyerilt, et kas ta ei võiks väikese lõigukese raamatusse lisada, et ka mina oleks saanud Itaaliasse, aga ta ei soovinud seda teha.’’


One Response to Ajakirjas L’Uomo Vogue (eesti k.)!

  1. klaarika ütleb:

    heaaaa !😉

Lisa kommentaar

