Boxoffice intervjuu Tayloriga.

Boxoffice tegi intervjuu Tayloriga. Intrevjuu on päris põnev, vähemalt minu jaoks, sest mina sain küll palju uusi asju teada, mida ma varem ei teadnud. Tõlikisin teie jaoks ka mõned küsimused ja vastused ära, ülejäänud intervjuud saate lugeda inglise keelsena. Inglise keelse intervjuu link on intervjuu lõpus.

Boxoffice: Mis su perekond ja sõbrad arvavad sellest, kui paljud inimese nähes su poolpaljaid pilte hakkavad kisama?

Taylor: [Naerab] See on kummaline. See on piinlik minu jaoks, ja ma olen kindel, et see on kummaline ka nende jaoks.

Boxoffice: Kas sind on ka perekond narrinud sellepärast õhtusöögi lauas?

Taylor: Veel mitte ja ma loodan, et seda ei juhtu, sest ma hakkan punastama.

Boxoffice: Mis on su lemmik tegevus, kui sul parasjagu on võtete vahel vaba aega?

Taylor: Ma alati kannan jalgpalli endaga kaasas ja alati on palju inimesi võtteplatsil, kes tahavad mängida ja mängime sellega ja see lõbustabki mind.

Boxoffice: Kas su südamurdus, kui Kanye West segas Taylor (Swifti) tänukõnele vahele ja häbistas teada videomuusika auhindade jagamisel?

Taylor: Jah, see oli kohatu.

Boxoffice: Mis sulle meeldib Jacobit mängides kõige rohkem?

Taylor: Ma armastan Jacobi ja Bella suhteid. See on hoopis erinev Edwardi ja Bella omast. Jacob ja Bella alustasid väga heade sõpradena. Siis neist said parimad sõbrad – nad said üksteisele kõigest rääkida, nad tegid mida iganes koos, sõitsid mootorratastega. Ma armastan seda. Ja siis nende sõprus hakkas üha rohkem edasi arenema, ja siis hakkadki lootama, et lõpuks polegi nad enam ainult sõbrad. Mulle meeldib nii mõelda. Ja töötada koos võrratu näitleja, Kristen Stewartiga, ja paljude abilistega meie ümber, meie režissööri Chris Weitziga, üldse kogu tiimiga. Nalja saab palju.

Boxoffice: Millist filmi sa armastad, aga sul on seda häbi tunnistada?

Taylor: The Notebook (Märkmik – eesti k.). Ma ei arva, et mul peaks olema piinlik seda tunnistada – see on hea film. Mul pole piinlik. Ma ütlen seda uhkelt.

Boxoffice: Kas sa läheksid kunagi fänniga kohtingule?

Taylor: Ma ei välista kedagi…

Kogu intervjuu asub siin.

Lisa kommentaar

