Pilt:”Noorkuu” kino stseen.

Leidsin ühe pildi “Noorkuu” filmist. Pilt on pärit kino stseenist, kui toimus kohmakas “grupi kohting” – Bella, Jacob ja Mike läksid koos kinno. Pildil on näha ka olukorda mida raamatus kirjeldati: Mike’l on juba paha ja mõlemad poisid loodavad, et Bella hoiaks nende kätt.

Noorkuu-Filmi-Kino-Stseen

5 Responses to Pilt:”Noorkuu” kino stseen.

  1. Hanna-Liis ütleb:

    See oli üks mu lemmikuid😀

  2. margit ütleb:

    ma vaatan Mike´i ja mul on temast juba kahju, ta näeb ikka päris õudne välja.
    ja see on ikka hullult peene kuidas nad mõlemad tahavad, et Bella nende kätt hoiaks.😀

    • mari ütleb:

      mhm, minu meelest ka😀 päris rõve tal vist olla aga Jakel on lahe nägu🙂 üldse ma ootan seda kino värki väga !🙂

      • mari ütleb:

        ah seda ka, et alguses ma ei tundnud Miket äragi selle pildi peal😀 Kuidagi nii võõras vms.

  3. andrea ütleb:

    haha
    see on nii irw kuidas Mike välja tormab ja Jake ütleb mingi et ta üli vedel vennike ja et Bell apeaks kellegi teise valima kui mingi siuke vedel tüüp…😄 üks lemmikutest stseenidest😀

Lisa kommentaar

