Uus kujundus.

kujundus1Mõtlesin juba ammu, et võiks lehte kuidagi uuendata aga alles täna teostasin oma plaani – tegin lehel mõned uuendused seoses kujundusega. Seoses sügisega on ka värvid muutunud – endised heledad toonid on asendunud tumedateaga. Kindlasti ei ole kõik veel valmis. Mul on veel mõned plaanid, mida tahaks ellu viia, aga kuna ma täna olen juba mitu tundi lehel kujunduse kallal töödanud, siis mõtlesin, et puhkan ka natukene ja homme jätkan lehel.

Uuenduslikult on lehel ka FänniNurk, mida te kõik võiksite külastada ning oma panuse anda!😉

Ma ootan ka teie arvamusi!! Kas teile meeldib uus kujundus või ei? Kindlasti tahan teada, mida te veel lehel sooviksite näha. Kui on võimalik, siis viin ka teie soovid ellu. Vastuseid ootan kommentaarides.

Ilusat nädalavahetust!

6 Responses to Uus kujundus.

  1. Triinu ütleb:

    Mulle meeldib, värvid on mõnusad. Logo on ka väga pro.. aga minumeelest võiks menüüs rohkem linke olla aga noh, see pole eluliselt tähtis..😀 Edu lehega, endiselt väga meeldib see leht

  2. Kadri ütleb:

    WOW, tõsiselt hea minumeelest !🙂

  3. C. ütleb:

    Tere. Ma tahaks teada, mis shootingu pildid on logol?:) muidu leht on hea ja lahe uus kujudnus ka !😛

  4. Hanna-liis ütleb:

    kuidagi uus😀

  5. klaarika ütleb:

    eeee.. esialgu natuke segane, aga ma arvan, et pikapeale muutub normaalseks😀

Lisa kommentaar

