Prantsuse fänn kohtus Tayloriga.

Leidsin ühelt Taylor Lautneri kodulehelt ühe fänni kirjutatud jutu, mis mulle endale väga hinge läks ja mõtlesin, et tõlgin selle ära ja panen ka siia ülesse, et teiega jagada! Ehk ka mõnel Eesti fännil veab nii palju, et kohtuda mõne Videviku staariga, äkki isegi Tayloriga? Selle jutu kohta, mis nüüd tuleb kehtib väga hästi vanasõna: ära iial ütle iial!

Jutt on kirjutatud ühe Prantsusmaal elava fänni poolt, kes juhuseläbi kohtus Taylor Lautneriga!

Ma olin Los Angeleses puhkusel 18. novembril, kui ma nägin paljusid inimesid Kodak’i Teatri juures. Ma uurisin asja ja sain teada, et seal on Videviku Tiim ja ma olin ülimalt hämmeldunud! Ma ootasin natukene ja siis Kristen Stewart ja Nikki Reed, et sissejuhatada Paramoere. Peale väikest konserti Ashley Greene, Kellan Lutz, Nikki Reed, Jackson Rathbone ja Taylor Lautner jalutasid lavale, et vastata fännide küsimustele!

Kes soovib teada, mis edasi sai, sellele soovitaks all olevale linglie klikkida!

Siis Videviku staarid läksid kuhugi teise ruumi, kuhu sai ainult käepaelaga sisse. Mul seda käepaele kahjuks ei olnud! Kuid ma ootasin kannatlikult õues ja palvetasin, et mul on piisavalt õnne!

Peale kahte tundi, Taylor tuli sealt välja, kuid tema ihukaitsjad ütlesid, et ta ei tuleks meie juurde. Kuid ta on Taylor, ja kuigi ihukaitsjad ei lubanud tal meile läheneda, ta tuli meie juurde ja andis autogramme peaaegu et 10 minutit. Ta naeratas koguaeg ja oli lahe ja suurepärane.. ta oli just nagu Taylor ikka! Kahjuks mul ei olnud midagi, mille peale autogrammi küsida, kuid ma lihtsalt vaatasin teda ja tegin palju fotosid! =) Ma ei jumalda ja ei armasta teda ainult tema ilu pärast, vaid sest ta on lihtsalt Taylor Lautner! Ja ta oli ainuke inimene, kes kogu tiimist tuli fännide juurde! Ta on nii viisakas!

Awwwww… mul pole lihtsalt midagi öelda! Ehk ”näkkab” kunagi ka mõnel Eestlasel!🙂

One Response to Prantsuse fänn kohtus Tayloriga.

  1. liisukas ütleb:

    taylor on tõesti täiegaaa viisakas

Lisa kommentaar

