Kaugele oleksite teie nõus minema?

Kas Sina oleksid nõus midagi sellist omale tegema?😉

twilight-tattoo1

cc4d8954f00c5bb87c97f1bb29c02d77

twilight-ultimate-fan-winner-tattoo

twilight-tattoo-7

normal_twilight_tattoo-02

twitat4

Robert Pattinsoni allkiri:

robert-pattinson-tattoo_npSSk_22979

Mynewtattoo

One Response to Kaugele oleksite teie nõus minema?

  1. stellastory ütleb:

    Julm🙂 Näiteks mina ei laseks elusees teha omale midagi nii suurt seljale nagu see viimane pilt🙂 Kuid see olen kõigest mina😀
    Siiski olen mõelnud teha omale tattoo alaselja paremale alla nurka😀 Seletasin keeruliselt vist😀 Igaljuhul olen mõelnud sinna lasta teha omale kunagi mõni tsitaat , ehk siis videvikust , seda vaatab😀

Lisa kommentaar

