Selena Gomez räägib Taylor Lautnerist

selena-seventeen-magazinSelena Gomes räägib ajakirjas ,,Seventeen’’ oma suhtest Taylor Lautneriga. Selena ütles:

“He is so sweet. Taylor has made me so happy. I didn’t know I could be that happy. You probably see it in the pictures! I’m smiling so big,” she says. “He’s a great guy. But I am 100 percent single, and I’m going to keep it that way for a while.”

Tõlge: ,,Ta on väga armas. Taylor on mu väga õnnelikuks teinud. Ma ei teadnud, et ma võin nii õnnelik olla. Te näete seda ka arvatavasti mu piltidelt! Mu naeratus on väga suur,’’ räägib ta. ,,Ta on suurepärane poiss. Aga ma olen 100 protsenti vaba ja ma soovin olla vaba veel mõnda aega.’’

Lisaks saab lugeda sellelt lingilt.

Lisa kommentaar

