Intervjuu Tayloriga.

Taylor Lautner Jacob Blackina. Pilt on tehtud ''Videviku'' võtetel, kui tal veel parukas peas oli.

Taylor Lautner Jacob Blackina. Pilt on tehtud ''Videviku'' võtetel, kui tal veel parukas peas oli.

Üks ”Videviku” fännileht tegi Tayloriga ”Noorkuu” võtetel väikese intervjuu, kuid intervjuu avaldati alles täna. Taylor räägib intervjuus parkukast, mida ta Jacob Blacki näideldes peab kandma, oma kiljuudi tatoveeringust ja paljust muust põnevast!

Küsimus: Kas parukas on sel aastal parem?
Taylor: Ausalt öeldes jah.

Küsimus: See sobib paremini, palju loomulikum.
Taylor: Tänan, ma arvan, et see tundub päris loomulik. See ei sügele vähemalt. Meil on hea tiim. Jah, kõik on väga tasemel võtteplatsil.

Kui intervjuu huvitab Sind, siis klikka all oleval lingil, et edasi lugeda! ;)

Küsimus: Kas sa päriselt tegid ka tatoveeringu?
Taylor: Ei ma ei teinud. Ei ei ei ei ei

Küsimus: Kas see on henna? Mida nad kasutasid? On see kleebitud peale?
Taylor: Jah, see on tavaline tatoveering, mille saad 25 sendi eest masinast. Tegelikult see päris 25 senti ei maksa. Lihtsalt paned peale ja teed veega üle – päris hea tulemuse jätab.

Küsimus: ”Videvikus”, Kristen oli alaealine ja see oli suur faktor filmimise juures. Kuna sina oled alla 18 aasta vanune, kas see mõjutab ka kuidagi filmimist?
Taylor: Ei, ma saan töötada sama kaua tunde nagu teisedgi. Ma võin täiskasvanute töötundide järgi töödata. Ma lõpetasin kooli ja praegu olen kolledšis. Seega ma saan öö läbi töötada – päev läbi öö läbi (naerab).

Küsimus: See muudab asja kergemaks?
Taylor: Jah, kindlasti – me saame palju tööd ära teha.

Täispikk intervjuu asub Twilight Lexiconi kodulehel!

Lisa kommentaar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

